Novi družinski član

SX4 predstavlja rezultat sodelovanja med Fiatom in Suzukijem, ki se je pričelo s podpisom pogodbe o kooperaciji v aprilu leta 2003. Kompaktni SUV je zasnovan na platformi novega swifta. Za zunanjo podobo obeh italo-japonskih dvojčkov je poskrbel oblikovalski mojster Giorgetto Giugiaro. Za razliko od Fiata, ki bo na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, bodo pri Suzukiju ponudili kupcem tudi civilno verzijo z oznako 'Classic' ter sprednjim pogonom in bolj običajnim izgledom. V tem primeru se pod motornim pokrovom nahaja 1,5-litrski bencinski motor z 99 KM ter 133 Nm navora pri 4100 vrtljajih v minuti. Za približnih 14.500 evrov bodo nemški kupci prejeli avtomobil, ki doseže največjo hitrost 175 km/h in pospeši od 0-100 km/h v enajstih sekundah. Po navedbi proizvajalca se povprečna poraba goriva giblje v območju 6,8 litra na sto prevoženih kilometrov. Drugo izbiro v povezavi s sprednjim pogonom predstavlja 1,6-litrski bencinski agregat, ki ob voznikovem ukazu mobilizira '107-konjsko' zalogo moči ter 145 Nm navora pri 4000 vrtljajih v minuti. Tako motoriziran SX4 doseže 180 km/h in v povprečju popije okrog 6,8 litra goriva.

V primeru, ko se bo kupec odločil za cenovno manj ugodno in bolje opremljeno štirikolesno gnano izvedbo z 'off-road' izgledom, ki ji pri Suzukiju pravijo 'Urban Cross Car', bo za premikanje vozila z dolžino 4,10, širino 1,74 ter višino 1,60 metra skrbel 1,9-litrski agregat DDiS s 120 KM in 280 Nm navora pri 2000 vrtljajih. Z njim doseže 180 km/h in pospeši od 0-100 km/h v 10,5 sekunde. Povprečna poraba plinskega olja se giblje okrog 6,5 litra. Za pretikanje pri dizelskem motorju je zadolžen 6-stopenjski ročni menjalnik, bencinske izvedbe imajo 5-stopenjski ročni menjalnik. Za varnost skrbijo 4 serijske zračne blazine v povezavi s serijsko vgrajenimi sistemi ABS, EBD ter ESP. Za prenos moči do vseh koles pri izvedbi s štirikolesnim pogonom je odgovoren elektronsko nadzorovani štirikolesni pogon, ki ponuja tri različne programe prenosa moči. Na suhi podlagi lahko vozilo premikamo samo s pomočjo sprednjega pogona. Če se razmere spremenijo, ali se odpravimo na izlet v naravo, lahko zaradi variabilnega prenosa moči s pritiskom na gumb po potrebi prenesemo moč tudi na zadnji kolesni par. V težjih voznih in vremenskih razmerah, po brezpotjih, snegu in blatu, pa lahko zapremo še sredinski diferencial (razmerje prenosa moči med prednjim in zadnjim pogonom je 50:50). Za to izvedbo bodo nemški kupci odšteli okrog 21.000 evrov. Vozilo z medosno razdaljo 2,5 metra in najmanj 17-centimetrsko oddaljenostjo od vozne podlage je v primeru SUV-izvedbe postavljeno na 16-palčna lahka platišča s pnevmatikami dimenzij 205/60. V notranjosti ponuja prostor za pet potnikov ter 270 litrov prostora za tovor, ki lahko naraste na največ 1045 litrov. Po neuradnih napovedih ga bomo v Sloveniji videli že v mesecu maju. Slovenska prodajna cena izvedbe s štirikolesnim pogonom se bo po vsej verjetnosti gibala v območju od 4.000.000 SIT do 5.000.000 SIT.

tekst: Marko Miklavc
foto: Suzuki

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MONY d.o.o. Lesce