Čeprav pri Suzukiju letos v Pekingu niso pokazali nobene prave novosti so Japonci predstavili zelo spodbudne poslovne rezultate, ki so jih sedaj okronali s postavitvijo nove tovarne 'joint-venture' znamke Changan Suzuki.
Suzukijevi izdelki so na Kitajskem dobro znani in tudi popularni pri kupcih, ki so se z njimi spoprijateljili že v zgodnjih osemdestih letih prejšnjega stoletja. Zato danes obstajajo tri kitajska podjetja (Chongqing Changan Suzuki Automobile Co. Ltd, Jiangxi Changhe Suzuki Automobile Co. Ltd in Suzuki Motor (China) Investment Co. Ltd), ki so dobro povezana z matičnim japonskim koncernom.
V lanskem letu so kitajski kupci pokupili približno 18,5 milijona novih osebnih vozil, od tega se jih je približno 300.000 odločilo za modele znamk, ki so povezane z Suzukijem. Istočasno so Japonci lani na Kitajskem prodali tudi 950.000 motornih koles. Tako je ta znamka dosegla najboljši prodajni rezultat odkar je prisotna na tem ogromnem tržišču. Najboljše rezultate dosegajo pri znamki Changan Suzuki, ki ponuja kupcem domače kopije aktualnih Suzukijevih modelov, ki so na voljo tudi drugod po svetu. Zato so sedaj razširili proizvodne kapacitete iz 250.000 na pol miljona izdelanih avtomobilov v enem letu. Poleg tega bodo razširili tudi prodajno in servisno mrežo, ki trenutno obsega 1.200 poslovnih partnerjev. V naslednjih dveh letih naj bi za potrebe kitajskih lastnikov Suzukijevih modelov skrbelo že 1.500 prodajalcev in serviserjev.
Eno izmed pekinških novosti predstavlja prototipni kompaktni malček z oznako G70, ki smo ga pod drugačnim imenom (regina concept) spoznali že lani v Tokiu in letos v Ženevi. Tudi drugo Suzukijevo novost predstavlja lanski tokijski in letošnji ženevski debitant, znan kot swift EV hybrid concept, ki se je Kitajcem predstavil kot swift range extender. Konceptni suzuki G70 (dolžina: 3550 mm, širina: 1630 mm, višina: 1430 mm, medosna razdalja: 2425 mm) je izredno lahek (masa avtomobila: 730 kg), ker je za približno 100 kilogramov lažji od alta, poleg tega pa tudi zelo aerodinamičen, ker Japonci omenjajo za 10 odstotkov izboljšano aerodinamiko ob primerjavi z aktualnimi Suzukijevimi modeli iz evropskega A (mini avtomobili) segmenta.
Ta okoljevarstveno orientirani avtomobil premika povsem običajni bencinski motor z bolj skromno odmerjeno delovno prostornino (800 kubičnih centimetrov), ki so ga Japonci oplemenitili z tehnologijo direktnega vbrizga goriva. Ob tem pa vseeno niso razkrili dejanske zaloge 'konj', ki bi peresno lahkemu G70 zagotovila zelo skromno porabo goriva (l/100 km: 3,1 litra) in zelo nizke emisije CO2 (70 gramov na vsak prevoženi kilometer). Med posebnostmi tega štirisedežnega avtomobila znova omenjajo belo streho ter majhne kamere, ki bi uporabniku pomagale pri vzvratni vožnji. V minimalistično izvedeni notranjosti prevladujejo ovalne linije in zelena barva, ki skupaj z enako karoserijsko barvo opozarja na okoljevarstveni potencial takšnega avtomobila. Njegova nadaljnja usoda bo odvisna od reakcij obiskovalcev.
Drugi Suzukijev prototipni prispevek na temo ekološko usmerjenih avtomobilov je zasnovan na osnovi serijskega swifta, ki ga premika samo elektromotor, ker se vgrajeni bencinski motor, ki deluje kot 'Range Extender' (podaljševalec dometa), ukvarja samo s polnjenjem akumulatorjev, ki omogočajo od 20 do 30 kilometrov akcijskega dosega. Njegova prednost ob primerjavi z aktualnimi hibridi leži v manjši masi avtomobila, ker premore lažji in manjši sklop akumulatorjev, ki jih lahko uporabnik napolni precej hitreje kot pri konvencionalnih hibridih, poleg tega je ta zasnova cenejša za proizvodnjo in posledično tudi za morebitne kupce. Poleg tega so Kitajci pokazali še kompletno paleto aktualnih modelov znamke Changan Suzuki.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO MONY d.o.o. Lesce