Ob nedavni napovedi novega swifta sport, ki se bo kupcem predstavil v letošnjem juniju, so se pri znamki Suzuki ponovno spomnili njihovega prvega serijskega modela, sicer prvega predstavnika lahkih ‘Keijidosha’ avtomobilov, katerega poslanstvo bo nadaljeval tudi novi swift sport, predvsem v pogledu nizke mase (970 kg) nove 'vroče' japonske kombilimuzine, ki za današnji čas ni nekaj samoumevnega.
Zgodba o lahkih štirikolesnih suzukijih se je pričela odvijati leta 1955, ko so predstavili svoj prvi serijski model, imenovan suzulight SS, ki ga je japonska veja združenja SAE (Society of Automotive Engineers) zaradi nekaterih pomembnih dejstev uvrstila med 240 mejnikov v celotni zgodovini japonske avtomobilske industrije. Suzulight SS predstavlja prvi japonski serijski avtomobil z vgrajenim motociklističnim dvotaktnim in zračno hlajenim vrstnim dvovaljnim bencinskim agregatom, obenem gre tudi za prvi primer japonskega štirikolesnega vozila, izdelanega po principu motor in pogon spredaj. Gre tudi za prvo japonsko vozilo v celotni zgodovini, ki je opremljeno z naprednim volanskim mehanizmom (krmiljenje z zobato letvijo) in neodvisnim vzmetenjem.
Štirisedežni Suzukijev predhodnik (dolžina: 299 cm, širina: 129 cm, višina: 140 cm, medosna razdalja: 200 cm, masa avtomobila: 540 kg) številnih današnjih japonskih 'kei-car' (lahek mini avtomobil) avtomobilov je ponujal uporabniku 15,1 'konj' (11 kW) pogonske moči pri 3800 vrtljajih v minuti ob povezavi s 3-stopenjskim ročnim menjalnikom, počiva pa na 16-palčnih pnevmatikah s širino štirih palcev. Sedaj so Japonci razkrili tudi zanimivo anekdoto o tem zgodovinsko zelo pomembnem avtomobilu, ki obstaja samo še v dveh primerkih, skrbno shranjenih v muzeju znamke Suzuki. Preden so se pri znamki Suzuki odločili za razvoj in proizvodnjo lastnega serijskega modela, so kupili nekaj novih primerkov majhnih avtomobilov tedaj uveljavljenih evropskih avtomobilskih znamk in z njimi izvedli nekaj vzporednih testov.
Na podlagi teh dognanj so se pri znamki Suzuki leta 1954 lotili razvoja njihovega prvega lastnega 4-kolesnega modela, ki je moral ob tem izpolnjevati tudi vse zakonsko predpisane 'kei-car' zahteve (omejitve glede dolžine in širine vozila ter omejitve, povezane z razpoložljivo močjo in velikostjo vgrajenega pogonskega sklopa) s strani japonskega transportnega ministrstva, ki v posodobljeni verziji veljajo še danes. Leta 1955 je Michio Suzuki (ustanovitelj znamke) izvedel podvig, ki v današnjih časih ne deluje kot nekaj posebnega, takrat pa je predstavljal pravo epsko avanturo, ker se je iz mesta Hamamatsu s prototipom modela suzulight odpravil na približno 300 kilometrov dolgo pot do Tokia, kjer ga je pričakoval direktor družbe ‘Yanase Auto’, nesporna avtoriteta v tedanjem svetu japonskega avtomobilizma. Zadeva bi bila zelo enostavna, če bi to izvedli v današnjih časih, takrat pa ni bilo še nobene tlakovane ceste, ki bi vodila čez gorovje Hakone.
Ob tem Michio v vozilu ni bil sam, ker omenjajo tudi spremljevalno ekipo. Po številnih težavah in zapletih, ki so spremljali to potovanje, je ekipa le dosegla Tokio, čeprav šele v poznih večernih urah. Ker se je tedanja japonska 'avtoriteta' v obliki prej omenjenega tokijskega direktorja zavedala pomembnosti obiska mladega konstruktorja in njegove ekipe, je počakala pozni prihod Suzukijevega prototipa in se še isto noč odpravila na testno vožnjo po tokijskih ulicah. To pomembno preizkušnjo je mali suzuki takrat opravil z odliko, ker je Michio Suzuki še v isti noči prejel uradno državno dovoljenje za zagon serijske proizvodnje modela suzulight SS. Prva dva serijska primerka tega modela sta nastala v oktobru leta 1955. Oba primerka so dobavili paru domačih zdravnikov, ki sta delovala na območju mesta Hamamatsu. To so bili časi, ko so v celem mesecu izdelali po 3 ali pa po 4 primerke tega modela, proizvodnja se je začela povečevati šele na začetku leta 1956, ko so mesečno naredili po 30 novih avtomobilov. Suzulight SS so izdelovali do konca leta 1962. Leta 1961 se je temu legendarnemu osebnemu modelu pridružila še gospodarska izvedba suzulight carry.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO MONY d.o.o. Lesce