V Frankfurtu se je predstavil tudi povsem novi swift sport, Suzukijev kompaktni serijski avtomobil, ki že 31 let (leta 1986 se je pojavil prvi swift GTi) najbolje uteleša 'hot hatch' ('vroča kombilimuzina') poslanstvo znamke Suzuki.
Novi swift sport (dolžina: 3890 mm, širina: 1735 mm, višina: 1495 mm, medosna razdalja: 2450 mm, minimalni obračalni krog: 5,1 metra), ki bo kupcem tokrat na voljo samo v bolj praktični 5-vratni karoserijski različici, bo tako nadaljeval uspešno poslanstvo kompaktnih športnih suzukijev, ki ga že od leta 1986 izpolnjuje legendarni swift GTi (102 KM / 75 kW, masa avtomobila: 750 kg). V prid te trditve govorijo uradne informacije o za današnje 'zavaljene čase' (večina današnjih serijskih avtomobilov je enostavno pretežka, temu primerna pa je potem tudi povprečna poraba goriva …) neverjetnih 970 kilogramih (brez pritaknjenega sistema start-stop, ki poveča masa vozila za 5 kilogramov) neto mase ter o zdravih 140 'konjih' (103 kW), ki jih lahko pri 5500 vrtljajih v minuti mobilizira 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki je po zaslugi prisilnega polnjenja sposoben tudi zagotovitve 230 Nm motornega navora v območju od 2500 do 3500 vrtljajev v minuti.
Športne ambicije tega avtomobila pa nakazuje tudi serijska vgradnja 6- stopenjskega ročnega menjalnika. Čeprav daje prvi pogled na fotografije vtis, da so se Japonci pri razvoju trenutno najbolj zmogljive različice modela swift posvetili samo kozmetični dodelavi zunanje podobe, ki jo v današnjih časih po navadi uteleša še več dodane plastike na območju obeh odbijačev in morda tudi na območju bočnih pragov ter zadka (strešni usmernik zraka), boste lahko ob prebiranju tehničnih specifikacij ugotovili, da je veliko pomembnih stvari skritih pod pločevino. Pri tej različici je vsako pesto na enem izmed štirih koles združeno s kolesnim ležajem v eno samo enoto, posledično so s tem zagotovili za 15 odstotkov povečano togost prednjega vzmetenja, ki se odraža pri še lažjem premagovanju ovinkov, občutno širša (po debelini) pa sta tudi oba stabilizatorja. Drugačna sta tudi oba vzdolžna vodila pri zadnjih obesah, ki so ju razvili posebej za različico swift sport.
Istočasno so Japonci poskrbeli tudi za serijsko vgradnjo štirih blažilnikov znamke Monroe® ter vgradnjo štirih zavornih diskov, kjer je prvi par prisilno hlajen. Vse skupaj se skriva pod nameščenim setom 17-palčnih koles. Ob primerjavi s predhodnikom se je spremenila tudi medosna razdalja, ker je novi swift sport v tem pogledu daljši za 20 mm, spremenjena pa sta tudi oba koloteka (+ 40 mm ob primerjavi z običajnim swiftom). Poskrbeli so tudi za dodatno 15 milimetrsko zbližanje karoserije z vozno podlago, ker takšen swift pač nima SUV ambicij, namesto tega se bo raje držal cest. Na splošno je novi swift sport sedaj še lažji (-80 kg) ob primerjavi s predhodnikom, posledično pa bo tudi bolj agilen in zmogljiv, boljša pa bo tudi ekonomija (povprečna poraba goriva). Prenovo ob predstavitvi športne verzije je dočakala tudi notranjost potniške kabine, ki je obarvana pretežno športno črno, medtem ko so za poživitev izbrali rdeče obarvane šive in ostale detajle.
Omenili so tudi kopico serijsko vgrajenih varnostnih sistemov (Advanced forward detection system, Dual Sensor Brake Support (DSBS), Lane departure warning, Weaving alert function, High beam assist, Adaptive cruise control, Radar Brake Support), ki v današnjih časih načeloma ne smejo manjkati v avtomobilih (stališča nekaterih kupcev …) v družbi šestih zračnih blazin. Kljub predstavitvi v Frankfurtu pa Japonci še niso razkrili vseh tehničnih podatkov, manjkajo pa predvsem podatki o zmogljivostih, povprečni porabi in prodajni ceni.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.
AVTO MONY d.o.o. Lesce