Več kot odličen sprejem pri kupcih

Iz Indije, kjer se je 25. marca pričela odvijati prodaja povsem nove vitare brezza, poročajo o velikem zanimanju kupcev za ta Suzukijev kompaktni SUV, podobno čislan pri kupcih je tudi novi baleno. Zato se pri indijski podružnici koncerna Suzuki trenutno resno ukvarjajo s težavo (premajhna delovna kapaciteta tovarne), ki bi jo bili veseli pri marsikateri drugi avtomobilski znamki …

Zaradi premajhnih proizvodnih kapacitet in velikega števila naročil (do sedaj so prejeli že več kot 30.000 naročil ….) so kupci modela vitara brezza prisiljeni potrpeti, ker znaša trenutni dobavni rok za ta model od 6 do 8 tednov, vendar samo v primeru, ko se bo kupec odločil za osnovno opremljeno različico tega SUV modela (dolžina: 3995 mm, širina: 1790 mm, višina: 1640 mm, medosna razdalja: 2500 mm, odmaknjenost karoserije od vozne podlage: 198 mm, dimenzije nameščenih pnevmatik: 215/60 R16), ki bo uporabnikom lahko ponudil tudi osnovnih 328 litrov (VDA norma) prtljažnega prostora v zadku. Če se bo indijski kupec odločil za nakup bolje opremljenih različic ZDi+ D in ZDi+ s podobno vgrajeno opremo kot je všeč kupcem v Evropi in ZDA, bo čakanje na nov avtomobil še daljše, ker indijski mediji ob tem omenjajo 5 mesecev čakalne dobe. Za to opcijo (vgradnjo boljše opreme) se odloči približno polovica kupcev. Ob tem so omenili še en zanimiv pojav. Čeprav se je veliko potencialnih kupcev na začetku zanimalo za manj opremljene različice tega modela, so ob prihodu v prodajne salone in posledičnim srečanjem z avtomobilom v živo pozabili na skromnost in se kasneje raje odločili za nakup dražjih različic …

Trenutno lahko v obeh indijskih obratih, kjer nastaja model vitara brezza, v enem dnevu izdelajo največ 5000 novih primerkov tega modela, ker gre za tovarni s predvideno letno kapaciteto do 100.000 vozil. Indijci in Japonci sedaj mrzlično iščejo rešitve za razširitev proizvodnje, vendar zadeva ni tako lahko izvedljiva, ker je v igri tudi približno 200 dobaviteljev sestavnih delov. Razširitev proizvodnih kapacitet čaka tudi njih. Ob tem se zastavlja tudi vprašanje kako bo vse skupaj vplivalo na še en model, ki nastaja v Indiji za potrebe celotnega sveta. Govorimo o novem balenu, ki so ga kupci očitno že tako vzljubili, da Indijci tudi v tem pogledu ne dohajajo povpraševanja. Trenutna proizvodna kvota za ta model znaša približno 14.000 mesečno izdelanih avtomobilov. Od tega jih je 10.000 namenjenih indijskim kupcem, približno 4000 novih balenov odide na druga tržišča, med njimi tudi na nemško, kjer so v teh dneh razkrili tudi prodajne cene. Za osnovno motoriziranega (bencinski motor (blagi hibrid) z 1,2 litra delovne prostornine in 66 kW/90 KM pogonske moči) in osnovno opremljenega balena bo nemški kupec odštel najmanj 13.790 evrov. Drugo možnost motorizacije predstavlja 1,0 litrski turbobencinski motor (82 kW/111 KM). Nemškim kupcem so na voljo trije različni paketi opreme.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MONY d.o.o. Lesce