Začetek indijskega državnega eksperimenta

Leta 2011 so Japonci v Tokiu prvič predstavili prototip hibridnega swifta, ki je medtem že dozorel, ker so letošnjim obiskovalcem avtomobilskega salona v New Delhiju pokazali velikoserijski prototip, ki se je po zaslugi nedavno sprejetega indijskega načrta o postopni elektrifikaciji prometa v teh dneh že pojavil v indijskem javnem prometu.

Po državnem načrtu, ki je v javnosti znan kot 'National Electric Mobility Mission Plan 2020', so indijske oblasti v letošnjem aprilu zagnale več pilotskih projektov, ki predvidevajo državno (javne službe in javni prevoz) uporabo in testiranja striktno električnih in hibridnih avtomobilov. V enem izmed teh projektov je soudeležen tudi Suzukijev indijski partner, podjetje Maruti-Suzuki, ki je največji proizvajalec osebnih avtomobilov v Indiji.

Poleg tega je sedaj znanih več tehničnih podatkov o tem okoljevarstveno naravnanem kompaktnem avtomobilu s prednjim pogonom, ki so ga dokončno razvili v Indiji, kjer ga bodo tudi izdelovali, čeprav prihaja večina najvažnejših vgrajenih sestavnih komponent iz Japonske. Swift EV hybrid premika vgrajena kombinacija 3-valjnega bencinskega motorja (delovna prostornina: 0,66 litra, 55 KM) in elektromotorja, ki lahko sprosti 75 KM. Pri tem avtomobilu vgrajeni bencinski motor deluje kot 'Range Extender' (podaljševalec dometa), ker se ukvarja samo s polnjenjem litij-ionskih akumulatorjev, ki temu swiftu ob striktno električno podprti vožnji omogočajo od 20 do 30 kilometrov akcijskega dosega. Zelo nizka je povprečna kombinirana poraba goriva na 100 prevoženih kilometrov, ki so jo Japonci prevedli v zelo privlačne številke (samo 2,07 litra)…

Prednost takšnega avtomobila ob primerjavi z aktualnimi hibridi leži v nekoliko manjši masi (približno 1100 kg) takšnega swifta, ker je hibridni swift samo 130 kilogramov težji od običajnega swifta (masa indijske različice: od 960 do 990 kg). Poleg tega premore swift EV hybrid lažji in manjši sklop vgrajenih litij-ionskih akumulatorjev (kapaciteta: 5 kWh), ki jih lahko uporabnik napolni precej hitreje (čas polnjenja na 200-voltni vtičnici: približno 90 minut) kot pri konvencionalnih hibridih, poleg tega je ta zasnova cenejša za proizvodnjo in posledično tudi za morebitne kupce. Če bodo testi hibridnega swifta potekali uspešno, lahko letos pričakujemo zagon maloserijske proizvodnje, ki bo na začetku prinesla nastanek še bolj obširne testne flote, namenjene običajnim kupcem …

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MONY d.o.o. Lesce