Nova dimenzija udobja

Kupci, ki bodo v bližnji bodočnosti obiskali katerega izmed evropskih prodajnih salonov znamke Suzuki, si bodo ob morebitnem nakupu modela SX4 S-Cross lahko zagotovili povsem novo dimenzijo udobja, ker bo ta kompaktni oblikovni križanec po novem na voljo tudi v povezavi z novim hišnim 'DSG' menjalnikom, ki nosi oznako TCSS.

Novi 6-stopenski menjalnik z dvojno sklopko, ki bo vozniku omogočil tudi možnost menjave prestav ob uporabi obvolanskih komand, nameščenih na območju večopravilnega volanskega obroča, bo zaenkrat na voljo samo kupcem dizelsko gnane različice modela SX4 S-Cross, ki jo premika že znani 1,6-litrski turbodizelski motor (88 kW/120 KM) v povezavi z dražjim paketom opreme (Comfort). Japonci so ob predstavitvi zapisali, da so zagotovili odlično kompatibilnost med novim menjalnikom ter že znanim in preizkušenim pogonskim motorjem, zato bo ta nova pogonska kombinacija kupcem lahko zagotovila še hitrejšo, mehkejšo in tudi bolj efektivno rabo razpoložljivih prestavnih razmerij (zaradi hitrejše menjave prestav je izguba razpoložljive pogonske energije med prenosom od pogonskega motorja do pogonskih koles lahko nižja). To realno razliko po navadi ponazarjajo samo nekoliko nižje odmerjeni 'britanski konji' (BHP), kjer je moč merjena pri 'končnem uporabniku' (na kolesu) in ne pri 'izvoru moči' (pogonski motor) kot to počno Nemci in večina ostalega sveta (razen Američanov, ki še vedno obožujejo domače 'SAE konje').

Ob tem so nanizali tudi nekaj podatkov. Komfortno orientirana simbioza med motorjem, menjalnikom in štirikolesnim pogonom je razvidna že iz podatka o največjem razpoložljivem motornem navoru (320 Nm), ki je vozniku takšnega suzukija dosegljiv že pri 1750 motornih vrtljajih v minuti. Kljub tem se bo voznik lahko odločil tudi za bolj dinamično vožnjo, predvsem po zaslugi razpoložljivih štirih različnih programov menjave prestav ('Auto', 'Snow', 'Sport' in 'Lock'). Zadnji program se obnese predvsem ob terenski vožnji ali pa v primerih izrazitih vremenskih nevšečnosti (sneg, plundra…) ob vožnji avtomobila. Omenili so tudi dodatni varčevalni potencial novega menjalnika, ker je hidravlika, ki je potrebna za delovanje menjalnika, podprta ob pomoči elektromotorja. Za tako motoriziranega in opremljenega suzukija (SX4 S-Cross 1.6 DDiS TCSS Comfort) bo nemški kupec odštel najmanj 27.390 evrov. Obstaja pa še bolj prestižna različica v obliki različice Comfort+, kjer kupec prejme tudi panoramsko strešno okno, navigacijski sistem in črno obarvan set 17 palčnih koles. V tem primeru bo nemški kupec olajšan za 31.090 evrov.

Različica z ročnim menjalnikom

Različica z ročnim menjalnikom

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MONY d.o.o. Lesce